TC-schappenplan
Het TC-schappenplan is gelanceerd door de groeiende vraag naar onze duurzaam geproduceerde manden. Als we consumenten ons duurzame verhaal willen vertellen, is alleen een mooi etiket op de mand niet voldoende. Met deze mooie presentatie zien uw klanten het concept van een afstand in de winkel.
Terima Kasih
Sinds 2018 verkopen we onze duurzame producten onder het merk Terima Kasih. Terima Kasih betekent ‘bedankt’ in het Indonesisch. We bedanken de klanten voor het kopen van een duurzaam product en het helpen beschermen van het regenwoud. Bezoek voor meer informatie onze consumentenwebsite www.terima-kasih.nl (in negen talen).
Module-ontwerp
Het TC-schappenplan is modulair opgebouwd met zogenaamde series. We hebben modules A, B en C ontwikkeld, die respectievelijk 10, 7 en 5 meter lang zijn. Module C (de kleinste) bevat voornamelijk de ‘brood’-items. Module A en B hebben iets meer bijzondere, maar nog steeds redelijk risicovrije items in het assortiment.
De voordelen van het TC-schappenplan
- Dankzij het schap wordt kostbare ruimte zeer efficiënt gebruikt. Niet alleen in de breedte, ook in de hoogte. De waarde per vierkante meter winkeloppervlak is optimaal.
- De reclameborden kunnen eenvoudig en stevig op het schap worden gemonteerd.
- De reclameborden en de XXL manden zijn van grote afstand zichtbaar. Dat trekt de aandacht van uw consumenten en stimuleert uw verkoop.
- Met de meegeleverde handleiding is het schap eenvoudig in een paar uur op te zetten.
- De producten worden zeer aantrekkelijk gepresenteerd.